Masarrat
Masarrat Urdu

سعودی عرب نے نئی دہلی کے عالمی کتاب میلے میں اپنی چھاپ چھوڑی

Thumb

نئی دہلی، 21 فروری (مسرت ڈاٹ کام) سعودی عرب نے نئی دہلی کے عالمی کتاب میلے میں نہ صرف  بطور مہمان خصوصی شرکت کی بلکہ مہمان نوازی، اپنے پویلین میں شائقین کا استقبال، فنون لطیفہ اور موسیقی کے میدان میں بھی اپنی چھاپ چھوڑی۔

ورلڈ بک فیئر 2024 میں 10 سے 18 فروری تک نئی دہلی کے پرگتی میدان میں منعقد ہونے والے نو روزہ ایونٹ میں سعودی پویلین میں زبردست ٹرن آؤٹ دیکھا گیا، جو میلے میں ایک خاص توجہ کا مرکز بن گیا۔اس پویلین نے بہت سے شائقین کو اپنی طرف متوجہ کیا جو سعودی ثقافت، فنون اور ورثے کے بارے میں جاننے کے خواہشمند تھے، جس کی قیادت کمیشن برائے ادب، اشاعت اور ترجمے کے ذریعے کر رہے تھے۔ اس بھرپور ثقافتی تجربے کولوگوں تک پہنچانے میں متعدد ثقافتی ادارے شامل تھے، جن میں ہیریٹیج کمیشن، میوزک کمیشن، فلم کمیشن، کُلنری آرٹس کمیشن، فیشن کمیشن اور کنگ عبدالعزیز فاؤنڈیشن فار ریسرچ اینڈ آرکائیوز شامل ہیں۔
سعودی پویلین نے بین الثقافتی مکالمے کو فروغ دینے اور ہندوستانی سامعین کے سامنے سعودی ثقافتی اور فکری پہلوؤں کو دکھانے میں اہم کردار ادا کیا۔ ثقافتی پروگرام میں ہندوستانی ثقافت پر سعودی ثقافت کے اثرات اور اشاعت، سنیما اور ترجمہ کے شعبوں میں تعاون کے بارے میں 13 ڈائیلاگ سیمینار شامل تھے۔
مملکت کی شرکت کے دوران دو تقریبات بھی منعقد کی گئیں: ایک سعودی عشائیہ کی رات جس میں قومی کھانے پیش کیے گئے تھے اور ایک میوزک نائٹ جس میں سعودی موسیقی اور فنون لطیفہ کی نمائش کی گئی تھی۔ ان تقریبات میں جمہوریہ ہند کے وزراء، عہدیداروں، سفارت کاروں، ماہرین تعلیم، میڈیا کے ماہرین اور پرجوش افراد نے شرکت کی تھی۔
سعودی پویلین نے مختلف ثقافتی شعبوں کی نمائندگی کی، جس میں سعودی فیشن اور موسیقی کے آلات کی چھوٹی نمائشیں، سعودی کافی مہمان نوازی کی پیشکش کرنے والا ورثہ سیشن، مملکت کی فطرت، ورثے اور روایات اور سعودی عرب میں ہونے والی دریافتوں کے بارے میں کتابوں کی نمائش شامل ہے۔ نمونے کی نقلیں دکھانا۔ عرب ریاست کے قدیم تہذیبی ورثے کو اجاگر کرتے ہوئے ہزاروں سال پرانا ہے۔
واضح رہےکہ 10 فروری سے 18 فروری تک پرگتی میدان میں منعقد ہونے والے باوقار نئی دلی ورلڈ بک فیئر (این ڈی ڈبلیو بی ایف) 2024 میں مملکت سعودی عرب مہمان خصوصی کے طور پر مدعو ہے۔ یہ چیز دونوں ممالک کے درمیان پائیدار تاریخی تعلقات کو اجاگر کرتی ہے۔عالمی کتاب میلے میں آنے والے وفد کے  سعودہ عرب کے وفد کے سربراہ ڈاکٹر عبدالطیف الوسیل تھے۔

Ads