Masarrat
Masarrat Urdu

جموں میں کئی پروجیکٹوں کے افتتاح اور سنگ بنیاد رکھنے کے موقع پر وزیر اعظم کا خطاب

Thumb

جموں ، 20 فروری (مسرت ڈاٹ کام)  وزیراعظم نرینندر مودی آج اپنے جموں دورے کے دوران  ریاست کے عوام کے فلاح وبہبود  پر مبنی   کئی پروجکٹوں کا افتتاح کیا اور سنگ بنیاد رکھا۔

اس موقع پر عوامی جلسے کو خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جموں و کشمیر کے عوام کے ساتھ ان کا    40 سال سے زائد عرصے سے مسلسل تعلق  رہا ہے۔ انہوں نے یہاں  نے بہت سے پروگرام کیے ہیں، کئی بار آئے  ہیں اور اب مسٹر  جتیندر سنگھ نے بتایا کہ انہوں  نے اس گراؤنڈ میں بھی  پروگروم کیا ہے۔ لیکن آج کا ہجوم، آپ  کا جذبہ، آپ کا جوش و خروش    ناساز موسم ، سردی  ، بارش  کے بوجود    آپ میں سے کوئی نہیں ہل رہا ہے۔
مسٹر مودی نے کہا کہ انہیں  بتایا گیا  ہے کہ یہاں تین ایسے مقامات  ہیں، جہاں بڑی تعداد میں لوگ اسکرینیں لگا کر بیٹھے ہیں۔ جموں و کشمیر کے لوگوں کی یہ محبت ہی ہے جو  آپ دور دراز  سے اتنی بڑی تعداد میں یہاں آئے ہیں، یہ ہم سب کے لیے بہت بڑے فخر کی بات  ہے۔ ترقی یافتہ ہندوستان کے لیے وقف یہ پروگرام صرف اس تک محدود نہیں ہے۔ آج ملک کے کونے کونے اور کئی تعلیمی اداروں سے لاکھوں لوگ ہمارے ساتھ شامل ہوئے ہیں۔ یہی نہیں اس پروگرام میں منوج جی بتا رہے تھے کہ 285 بلاکس میں اس طرح کی اسکرینیں لگا کر یہ پروگرام ویڈیو کے ذریعے سنا اور دیکھا جا رہا ہے۔ شاید اتنا بڑا پروگرام اتنی جگہوں پر بہت اچھے طریقے سے منعقد کیا گیا تھا اور وہ بھی جموں و کشمیر کی سرزمین پر جہاں قدرت ہمیں ہر لمحہ چیلنج کرتی ہے، قدرت ہر وقت ہمارا امتحان لیتی ہے۔ جموں و کشمیر کے لوگ واقعی مبارکباد کے مستحق ہیں کہ اس پروگرام کا انعقاد یہاں اتنی شان و شوکت کے ساتھ کیا جا رہا ہے۔
وزیراعظم  نے کہا  کہ وہ یہ سوچ رہے تھے کہ  آج یہاں تقریر کریں یا نہیں کیونکہ جب انہیں  جموں و کشمیر کے کچھ لوگوں سے بات کرنے کا موقع ملا تو وہ جس جوش، جذبے اور وضاحت کے ساتھ اپنے خیالات کا اظہار کر رہے تھے۔ملک کا ہر وہ شخص جو ان کی بات سنے گا،  اس کا  یقین   مضبوط  ہو جائے گا اور وہ سوچ رہا ہو گا کہ گارنٹی کا کیا مطلب ہے، ان 5 لوگوں نے ہم سے بات کر کے ثابت کر دیا ہے۔ وہ  ان سب کو بہت بہت مبارکباد پیش کرتے ہیں۔
وزیراعظم نے کہا کہ ترقی یافتہ ہندوستان اور ترقی یافتہ جموں و کشمیر کا اس مقصد کے لیے جو جوش و خروش واقعی بے مثال ہے۔ ہم نے یہ جوش و خروش وکست  بھارت سنکلپ یاترا کے دوران بھی دیکھا ہے۔ جب مودی کی گارنٹی والی  ٹرین ہر گاؤں پہنچ رہی تھی تو آپ لوگوں نے اس کا شاندار استقبال کیا۔ جموں و کشمیر کی تاریخ میں یہ پہلا موقع ہے جب کوئی حکومت ان کی دہلیز پر آئی ہے۔ کوئی بھی جو  کوئی بھی  مستحق شخص کسی بھی سرکاری اسکیم کے فوائد سے محروم نہیں رہے گا   یہی مودی کی گارنٹی ہے  ، یہ ہے لوٹس کا کمال! اور اب ہم نے جموں و کشمیر کی ترقی کا عزم کیا ہے۔انہیں آپ  پر یقین ہے ۔  ہم جموں و کشمیر کو ترقی یافتہ  ریاست بنا کر رہیں گے۔ آپ کے وہ خواب جو پچھلے 70 برسوں سے ادھورے تھے، آنے والے چند برسوں میں مودی جی پورے کریں گے۔
مسٹر مودی نے کہا  کہ وہ  بھی دن تھے جب جموں و کشمیر سے صرف مایوس کن خبریں آتی تھیں۔ بم، بندوقیں، اغوا اور علیحدگی پسندی  جیسی چیزیں جموں و کشمیر کی بدقسمتی بن چکی تھیں۔ لیکن آج جموں و کشمیر ترقی کے عزم کے ساتھ آگے بڑھ رہا ہے۔ آج ہی 32 ہزار کروڑ روپے کے منصوبوں کا سنگ بنیاد رکھا گیا ہے اور کچھ کا افتتاح بھی ہو چکا ہے۔ یہ تعلیم، ہنر، روزگار، صحت، صنعت اور رابطے سے متعلق منصوبے ہیں۔ آج یہاں سے ملک کے مختلف شہروں کے لیے کئی اور پراجیکٹس کا افتتاح کیا گیا ہے۔ آئی آئی ٹی اور آئی آئی ایم جیسے ادارے مختلف ریاستوں میں پھیل رہے ہیں۔ ان تمام ترقیاتی منصوبوں کے لیے جموں و کشمیر  پورے ملک اور ملک کی نوجوان نسل کو بہت بہت مبارکباد۔ آج یہاں سیکڑوں نوجوانوں کو سرکاری تقرری نامے بھی حوالے کئے گئے ہیں ۔ وہ  تمام نوجوان دوستوں کو بھی نیک خواہشات پیش کرتے ہیں۔
وزیراعظم نے کہا کہ جموں و کشمیر کئی دہائیوں سے خاندانی سیاست کا شکار رہا ہے۔ خاندانی سیاست کرنے والوں نے ہمیشہ صرف اپنے مفادات کو دیکھا اور آپ کے مفادات کی  کوئی پرواہ نہیں کی  اور خاندانی سیاست کا سب سے زیادہ نقصان اگر کسی کو ہوا ہے تو وہ ہمارے نوجوان اور  ہمارے جوان بیٹے بیٹیاں ہیں۔ جو حکومتیں صرف ایک خاندان کو پروان چڑھانے میں مصروف ہیں، وہ اپنی ریاست کے دوسرے نوجوانوں کا مستقبل داؤ پر لگا دیتی ہیں۔ ایسی خاندانی حکومتیں نوجوانوں کے لیے اسکیمیں بنانے کو بھی ترجیح نہیں دیتیں۔ جو لوگ صرف اپنے خاندان کے بارے میں سوچتے ہیں وہ کبھی بھی آپ کے خاندان کی فکر نہیں کریں گے۔  وہ اس بات سے  مطمئن ہیں کہ جموں و کشمیر اس خاندانی سیاست سے آزادی حاصل کر رہا ہے۔
مسٹر مودی نے کہا کہ جموں و کشمیر کو ترقی یافتہ  ریاست بنانے کے لیے ہماری حکومت غریبوں، کسانوں، نوجوانوں کی طاقت اور خواتین کی طاقت پر سب سے زیادہ توجہ مرکوز کر رہی ہے۔    کچھ عرصہ پہلے تک یہاں کے نوجوانوں کو اعلیٰ تعلیم اور پیشہ ورانہ تعلیم کے لیے دوسری ریاستوں میں جانا پڑتا تھا۔ لیکن  آج جموں و کشمیر تعلیم اور ہنر کی ترقی کا بڑا مرکز بنتا جا رہا ہے۔ ہماری حکومت نے گزشتہ 10 برسوں میں ملک میں تعلیم کو جدید بنانے کے لیے جو مشن شروع کیا تھا، وہ آج یہاں مزید پھیل رہا ہے۔
جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا   ،  کابینی وزیر  جتیندر سنگھ  ،  ممبر پارلیمنٹ  جگل کشور   غلام   علی   کے علاوہ بہت سی اہم شخصیات پروگرام میں موجود تھیں  ۔

Ads