Masarrat
Masarrat Urdu

چرن سنگھ، نرسمہا راؤ، سوامی ناتھن کو بھارت رتن

Thumb

نئی دہلی، 9 فروری (مسرت ڈاٹ کام) ملک کے بڑے کسان لیڈر سابق وزیر اعظم چودھری چرن سنگھ، سابق وزیر اعظم پی وی نرسمہا راؤ اور ماہر زراعت ایم ایس سوامی ناتھن کو بھارت رتن سے نوازا جائے گا۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے آج یہاں ایکس پر اپنی پوسٹ میں یہ اعلان کیا۔ مسٹرمودی نے کہا کہ یہ ہماری حکومت کی خوش قسمتی ہے کہ ملک کے سابق وزیر اعظم چودھری چرن سنگھ جی کو بھارت رتن سے نوازا جا رہا ہے۔ یہ اعزاز ملک کے لیے ان کی بے مثال خدمات کے لیے وقف ہے۔ انہوں نے اپنی پوری زندگی کسانوں کے حقوق اور بہبود کے لیے وقف کر دی تھی۔
مسٹرمودی نے کہا، "چودھری چرن سنگھ اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ رہے ہوں یا ملک کے وزیر داخلہ اور یہاں تک کہ ایک ایم ایل اے کے طور پربھی، انہوں نے ہمیشہ ملک کی تعمیر کو تحریک دی۔ وہ ایمرجنسی کے خلاف بھی مضبوطی سے کھڑے رہے۔ ہمارے کسان بھائیوں اور بہنوں کے لیے ان کی لگن اور ایمرجنسی کے دوران جمہوریت کے لیے ان کی وابستگی پورے ملک کے لیے متاثر کن ہے۔‘‘
مسٹرمودی نے کہا، ’’یہ بتاتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ ہمارے سابق وزیر اعظم مسٹرپی وی نرسمہا راؤ کو بھارت رتن سے نوازا جائے گا۔ ایک ممتاز عالم اور سیاستدان کے طور پر، مسٹرنرسمہا راؤ نے مختلف صلاحیتوں میں ہندوستان کی وسیع پیمانے پر خدمت کی۔ انہیں غیر منقسم آندھرا پردیش کے وزیراعلیٰ، ایک مرکزی وزیر اور کئی برسوں تک ممبر پارلیمنٹ اور اسمبلی کے طور پر ان کے کام کے لئے یکساں طور پر یاد کیا جاتا ہے۔ "ان کی دور اندیش قیادت ہندوستان کو معاشی طور پر ترقی یافتہ بنانے، ملک کی خوشحالی اور ترقی کے لئے ایک مضبوط بنیاد رکھنے میں مددگار تھی۔"
وزیر اعظم نے کہا کہ وزیر اعظم کے طور پر مسٹر نرسمہا راؤ گارو کی مدت کاراہم اقدامات کے ذریعہ نشان زد کی گئی تھی جس نے  ہندوستان کو عالمی منڈیوں کے لیے کھول دیا، جس سے اقتصادی ترقی کے ایک نئے دور کو فروغ ملا۔ مزید برآں، ہندوستان کی خارجہ پالیسی، زبان اور تعلیم کے شعبوں میں ان کا تعاون ایک ایسے لیڈر کے طورپران کی کثیر جہتی میراث کی نشاندہی کرتا ہے، جنہوں نے نہ صرف اہم تبدیلیوں کے ذریعے ہندوستان کو آگے بڑھایا بلکہ اس کے ثقافتی اور فکری ورثے کو بھی تقویت بخشی۔
مسٹر مودی نے کہا، "یہ بے حد خوشی کی بات ہے کہ حکومت ہند زراعت اور کسانوں کی فلاح و بہبود میں ہمارے ملک میں ان کی نمایاں شراکت کے لیے ڈاکٹر ایم ایس سوامی ناتھن کوبھارت رتن سے نواز رہی ہے۔ انہوں نے مشکل وقت میں ہندوستان کوزراعت میں خود انحصاری حاصل کرنے میں اہم کردار ادا کیا اور ہندوستانی زراعت کو جدید بنانے کی طرف شاندار کوششیں کیں۔ ہم ایک جدت پسند اور سرپرست کے طور پر اور بہت سے طلباء کے درمیان سیکھنے اور تحقیق کی حوصلہ افزائی کرنے والے ان کے انمول کام کو بھی تسلیم کرتے ہیں۔ ڈاکٹر سوامی ناتھن کی دور اندیش قیادت نے نہ صرف ہندوستانی زراعت کو تبدیل کیا ہے بلکہ ملک کی غذائی تحفظ اور خوشحالی کو بھی یقینی بنایا ہے۔ وہ ایسے شخص تھے جنہیں میں قریب سے جانتا تھا اور میں ہمیشہ ان کی بصیرت اور ان پٹ کو اہمیت دیتا تھا۔
 

Ads