Masarrat
Masarrat Urdu

کیرالہ کا 'انوویشن انڈیکس' دوسری ریاستوں سے بہتر: عارف محمد خان

Thumb

ترواننتا پورم، 23 جنوری 2023، کیرالہ کے گورنر عارف محمد خان نے پیر کو کہا کہ ریاست مالی (2023) پر ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) کے مطابق کیرالہ 'انوویشن انڈیکس' ماحولیات سے متعلق فکرمندیوں کو دور کرنے اور جامع سماجی تحفظ فراہم کرنے کے معاملے میں دوسری ریاستوں سے بہتر ہے۔
15 ویں کیرالہ قانون ساز اسمبلی کے آٹھویں اجلاس میں 'پالیسی ایڈریس' پیش کرتے ہوئے گورنر نے کہا کہ ریاست نے مستقل قیمتوں پر 12 فیصد اور موجودہ قیمتوں پر 17 فیصد کی شاندار اقتصادی ترقی حاصل کی ہے۔
انہوں نے کہا کہ نیتی آیوگ کے ذریعہ پائیدار ترقی کے اہداف کے حصول میں ریاستوں میں کیرالہ کو بھی سب سے آگے رکھا گیا ہے۔ مجموعی عوامی امور کے انڈیکس میں کیرالہ بھی اعلیٰ مقام پر ہے۔
مسٹر خان نے کہا کہ کیرالہ نے بوڑھوں کی دیکھ بھال میں ملک کی بہترین ریاست کے طور پر سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کی مرکزی وزارت کا وایو شریشٹھ سمان 2021 جیتا ہے۔
انہوں نے کہا کہ حکومت نے حاضر سروس اور ریٹائرڈ ملازمین کے لیے ایک جامع میڈیکل انشورنس (میڈیسیپ) شروع کیا ہے۔
گورنر نے کہا کہ ہماری جمہوری سیاست کے صحت مندانہ کام کے لیے نظام میں چیک اینڈ بیلنس پر احتیاط سے عمل کرنا ضروری ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت آئینی اقدار اور آزادی صحافت کے تحفظ کے لیے ہمیشہ پرعزم ہے۔
مسٹر عارف محمد خان نے کہا کہ ریاستوں کے سماجی شعبوں کی ترقی کے لیے مرکز کا تعاون ضروری ہے، کیونکہ سماجی شعبوں کی مالی پوزیشن کو مضبوط بنانے کے ساتھ ساتھ ریاستوں کی دیگر ذمہ داریاں بھی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ حکومت دودھ، دودھ کی مصنوعات اور جانوروں کی خوراک میں افلاٹوکسن اور اینٹی بائیوٹک کی باقیات کا پتہ لگانے کے لیے ایک خصوصی کوالٹی ایشورنس مہم شروع کرے گی۔
مسٹر خان نے کہا کہ حکومت کوآپریٹو سیکٹر میں سرگرمیوں کو بہتر بنانے اور اس شعبے میں بدعنوانی کو روکنے کے لیے کوآپریٹو قانون میں ایک جامع ترمیم لانے کی تجویز ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایکٹ میں ترمیم کا مسودہ اسمبلی میں پیش کر دیا گیا ہے۔
 

Ads